czwartek, 22 sierpnia 2013

Wyniki Mini rozdania.

Moje drogie Uczestniczki - bo tylko Panie wyraziły chęć przystąpienia do konkursu.
Po pierwsze chciałam wszystkim podziękować za uczestnictwo w Rozdaniu! Tym razem zgłoszeń było dziewiętnaście. Niestety nie wszystkie były poprawne. Na początku muszę Was pochwalić, bo tylko jedno udostępnienie banera było dla mnie niewidoczne (na przyszłość: sprawdzajcie czy na pewno post jest publiczny).
Więcej "problemu" miałyście z odpowiedzią na pytanie Kiedy odbyły się moje pierwsze warsztaty, na których przyłączyłam się do Klubu Oriflame?
Ponieważ był to Test Spostrzegawczości Czytelnika nie uznawałam innych odpowiedzi niż konkretna data, czyli 10 kwietnia 2013r.
Summa summarum do losowania z poprawnym zgłoszeniem przystąpiły Uczestniczki z następującymi adresami e-mail:


  1. Sara, komputer994@o2.pl
  2. Ania, a_nusia93@buziaczek.pl
  3. Ewa, kolodziejeje@gmail.com
  4. Ania, zaczarowanaa.fashion@gmail.com  
  5. Aleksandra, olka483@vp.pl  
  6. Alina, maupasss@vp.pl  
  7. Bernadetta, bernadetaaa@interia.pl  
  8. Magdalena, justyna421@onet.pl  
  9. Ewa, ewaa101@gmail.com  
  10. Maja, maja.lewandowska@vp.pl  
  11. Monika, akasha162@onet.eu  
  12. Magda, madzia_stg@op.pl  
  13. Sabina, sabela87@gmail.com 
A teraz wyniki.
Każdej osobie został przypisany numer według kolejności zgłoszenia.
Wygenerowałam numer na stronie losowe.pl

Wylosowanym numerem jest 4, czyli zaczarowanaa - Ania, www.me-and-my-passions.blogspot.com

Gratuluję! Oczekuj mejla ode mnie :) 


Ale! Jeżeli spośród całej trzynastki znajdzie się ktoś z Wrocławia, to mam nagrodę - niespodziankę! Jeżeli znajdą się takie osoby zapraszam do kontaktu zolzamalina@gmail.com

2 komentarze: