sobota, 8 czerwca 2013

Amazonia

Zestaw (a raczej jego część), który dostałam na Targach Turystycznych przeznaczyłam na wyjazd w maju. Uczestniczyłam w Autostop Race 2013 Dubrownik (jak ktoś chce poczytać relacje z drogi, to zapraszam na bloga mojej koleżanki z teamu: By Emdeco), gdzie masa kosmetyków jest zbędna. Im lżejszy plecak tym lepiej. Stwierdziłam, że zgrabne perfumy i żel zajmą mi mało miejsca w plecaku, a nie chciałam się babrać z przelewaniem ulubionych produktów od mniejszych pojemniczków. Poszłam na łatwiznę :D

Plaża w Kupari koło Dubrownika.



Żel pod prysznic Amazonia
Amazonia Shower Gel

Żel pod prysznic Amazonia


Opis producenta: Rozbudzający, zmysłowy zapach Amazonii na dobry początek każdego dnia! Delikatny żel wzbogacony kojącym ekstraktem z kwiatów passiflory oczyszcza i odświeża skórę. Posiada zrównoważone pH.

Zapach: ♥ ♥ ♥  
Świeży. Na początku wydawało mi się, że to ogórek, ale to nie jest jego zapach. Ciężko mi określić to co czuję. Zapach nie jest słodki, wyczuwam nutkę goryczy.

Konsystencja i kolor: ♥ ♥ ♥ ♥
Przezroczysty kolor. Konsystencja trochę lejąca się i troszkę ucieka między palcami. Nie używałam myjki i trochę ciężko było spienić żel.

Opakowanie: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Przyzwoite, nie narzekam. :)

Użycie: Tak jak wspominałam żel słabo się pieni. Myć myje. Po kąpieli zostaje zapach na skórze. Polecam właśnie w celu odświeżenia w gorących krajach, albo na lato.

Skład: AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, SODIUM CHLORIDE, SORBITAN SESQUICAPRYLATE, PARFUM, SODIUM CITRATE, CITRIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1, 3-DIOL, LINALOOL, PASSIFLORA INCARNATA EXTRACT, METHYLPARABEN, PHENOXYETHANOL, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 47005, CI 61570

Ocena końcowa: ♥ ♥ ♥ ♥ 

Cena regularna: 15zł/200ml





Amazonia For Her Eau de Toilette

Woda toaletowa Amazonia dla pań


Opis producenta: Zapach wibrujący kuszącymi, egzotycznymi nutami . Soczysty aromat owocu pitangi i brazylijskiej pomarańczy przechodzi stopniowo w słodką, kwiatową woń passiflory i lilii wodnej. W nucie bazy uwodzą akordy bambusa i piżma. Odkryj dzikość swego serca!

Zapach: ♥  
Wydaje się być męski. Jak dla mnie na początku za ostry. Mimo wszystko orzeźwiający. W późniejszym etapie "rozkwitania" trochę gorzki, ale nadal czuć kwiaty.

Konsystencja i kolor: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Chyba nie muszę wspominać o konsystencji. Kolor lekko zielony, ale to nie jest ważne. Nie zostawia żadnego śladu, szybko się wchłania.

Wydajność: ♥
Woda toaletowa tylko do odświeżenia. Będę używać jako mgiełkę do ciała, bo zapach na mnie utrzymuje się maksymalnie 2 godziny.

Opakowanie: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Malutkie, zgrabne, do torebki idealne. Na plażę idealne.

Użycie: Pierwsze psiknięcie i zwątpienie. Czy to na pewno zapach dla pań? Sprawdziłam jeszcze raz etykietkę. "For her", no to dla pań. Wącham raz - matko, obrzydliwe, ostre. Drugi - gorzkie, fuj. Odczekałam chwilę i dopiero poczułam to, co faktycznie czuć powinnam. Istna Amazonia. Minusem jest czas utrzymywania się.

Skład: ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, LINALOOL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LIMONENE, CITRAL, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ETHYLPARABEN, CI 19140, CI 42090, CI 16035

Ocena końcowa: ♥ ♥ ♥ 

Cena regularna: 16,90zł/30ml






Amazonia Soap Bar

Mydełko Amazonia


Opis producenta: Rozkoszne mydełko z dobroczynnym wyciągiem z kwiatów passiflory. Łagodnie myje skórę, nadając jej cudowny zapach. Przynosi relaks i ukojenie Twoim zmysłom.

O mydełku nie będę się rozpisywać. Nie mam swojego zdjęcia, bo tak jak wspominałam już kosteczka - a właściwie listek nie nadaje się do sesji zdjęciowych.
Bardzo lubię kształtne mydła. Takie, które chociaż przez jakiś czas (chodzi mi o poczatek użytkowania, bo później każde mydło staje się owalne) nie mają pospolitych wymiarów.
Tu listek w kolorze pudrowo zielonym. Pachnie tak samo jak cała seria. Faktycznie jest łagodne w działaniu. Nie wiem czy daje ukojenie moim zmysłom, bo używam go tylko do mycia rąk. Odejmuję tylko jedno serduszko za zapach, który niekoniecznie mi podchodzi.

Ocena końcowa: ♥ ♥ ♥ ♥


Efekty używania serii: Żadnych rażących zmian. Polecam na wyjazdy i na chwilowe orzeźwienie. Jak dla mnie niezbyt miły zapach na codzienne użycie.

Opis balsamu po dłuższym czasie użytkowania. Czekam na cieplejsze dni, bo niekoniecznie chcę używać Amazonii w czasie ulew. Za dużo wilgoci :D


Tak bardzo chciałabym tam wrócić :)

1 komentarz: